Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2016

MONTE

Jak obiecałam tak jest. Testowanie deseru MONTE.
Dzięki społeczności TRND dostałam się do testowania deseru Monte z dodatkami.
Wybrane osoby musiały kupić za własne pieniądze desery Monte z dodatkami a TRND zwracała koszty max. 80 zł (wychodziło ok.32 desery po sugerowanej cenie). Ja akurat trafiłam na promocję dzięki której zgarnęłam aż 48 sztuk.

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:
  • Monte Cherry,
  • Monte Cookies,
  • Monte Crunchy,
  • Monte Choco Balls,
  • Monte Cappucino Balls,
  • Monte Cacao Cookies,
  • Monte Choco Flakes,
  • Monte Waffle Sticks.
Cena sugerowana w sklepach to ok. 2,49 zł

Deserki jak to deserki są przepyszne. Bardzo fajne połączenie deseru Monte (które uwielbiałam od zawsze) z różnymi pysznymi dodatkami. Porcja jest idealna żeby zaspokoić każdego łakomczucha. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz