Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lipca 2016

Wszystko co dobre dla kota!

W jednym z poprzednich blogów pisałam o tym jak zdobyć Pierwsza Pakę Kociaka.
Ale, ale to nie pierwsza zdobycz dla mojej pociechy.


Już jakiś czas temu rejestrując się na stronie www.wiemjakkarmic.pl, trzeba było rozwiązać mały quiz. Po obejrzeniu krótkiego filmiku, w którym były materiały o tematyce dożywiania kota odpowiadaliśmy na badajże 10 pytań. Wystarczyło poprawnie odpowiedzieć na 8 pytań aby otrzymać super zestaw dla swojego kotka. Ja taki właśnie dostałam.



Jak ktoś umieścił opinie na forach internetowych mógł otrzymać bezpłatne konsultacje on-line na temat żywienia kota, zniżkę do sklepu a nawet 200 zł do wykorzystania na badania swojego kotka w gabinecie weterynaryjnym.

Innym razem dzięki społeczności TestMeToo otrzymałam dla swojej pociechy mokrą karmę Royal Canin. Zestaw zawierał 16 saszetek mokrej karmy.


No i akcja, o której pisałam całkiem nie dawno- Pierwsza Paka Kociaka. Na stronie https://www.pierwsza-paka.pl/ wypełnialiśmy formularz, po kilku dniach ( u mnie po dwóch) przyszła wiadomość aby potwierdzić udział, wpisując dane, które podawaliśmy w formularzu. Po jakimś czasie listonosz przyniósł paczkę, która zawierała Karmę suchą Whiskas Junior 300 g, Bonus Pack Whiskas Junior 400 g oraz jedną saszetkę Whiskas Junior 100 g.

Pierwsze Paki Kociaka rozdają do końca lipca więc kto jeszcze nie zdążył to KLIK (wpis na blogu, który przedstawia jak zdobyć Pierwszą Pakę Kociaka)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz